Kancelaria Radcy Prawnego – Paulina Dubrownik

O mnie

Radca prawny Paulina Dubrownik jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Bezpośrednio po ukończeniu studiów prawniczych rozpoczęła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Toruniu.

3 letnią aplikację radcowską zakończyła uzyskaniem pozytywnego wyniku z egzaminu zawodowego, co umożliwiło jej dokonanie wpisu na listę radców prawnych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa już od czasów studiów, podczas których uczestniczyła w licznych konferencjach i kursach organizowanych przez koła naukowe.

Od 4 roku studiów rozpoczęła pracę w kancelariach radców prawnych i adwokatów, gdzie zajmowała się głównie prawem cywilnym, gospodarczym i ubezpieczeniowym.

Dzięki współpracy z doświadczonymi adwokatami, Paulina Dubrownik poznała również tajniki szeroko rozumianego prawa karnego, gdzie reprezentuje Klientów zarówno jako obrońca jak i pełnomocnik pokrzywdzonych. Posiada szerokie doświadczenie w reprezentacji Klientów w sporach z ubezpieczycielami, które jest tym cenniejsze, że pogłębione przez doświadczenie zdobyte w obsłudze prawnej Towarzystw Ubezpieczeniowych.

Dzięki tym doświadczeniom radca prawny zna charakterystykę tego rodzaju spraw „od drugiej strony”, co przekłada się na skuteczniejsze dochodzenie praw swoich Klientów. Reprezentacja Klientów obejmować może cały proces otrzymania odszkodowania i zadośćuczynienia – od zgłoszenia szkody po prawomocnie zakończone postępowanie sądowe.

Wie jak trudne bywają powroty do traumatycznych zdarzeń, dlatego też stara się prowadzić sprawy ze szczególnym zaangażowaniem, taktem i zrozumieniem. Szczególnie ceni sobie dobry kontakt z Klientem, terminowość oraz dyspozycyjność.